Our marriage days....

a href="http://daisypath.com/">Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, August 15, 2010

For those people around me...

Hello2..holla22...

Ari ni saya terpanggil untuk menulis bagi mengisi selingan waktu menghadiri latihan ICC di syarikat...Sebagai seorang sekretariat..saya hanya melakukan pemerhatian terhadap progress bakal2 peserta ICC untuk tahun ini.
Sudah agak lame tidak mengeluarkan bait2 cerita ke dalam blog ini...Terlalu banyak rasenye peristiwa yang hanya berlalu seperti udara tanpa dapat dikesan baunya..

Cerita saya hanya berkenaan sebuah lagu yang liriknya benar-benar membuatkan saya teringat akan orang2 yang amat saya kasihi yang setia berada disamping saya walaupun suka atau duka...

Ingin sekali saya kongsikan liriknya...

LIRIK LAGU KU ADA KAMU – ADIRA AF8



Di kala ku kehilangan


Di dalam kegelapan


Kau suluhkan sinar petunjuk


Di kala ku kesedihan


Kau ukirkan senyuman


Dengan penuh sabar memujuk






Engkau menyambut tiap kali aku terjatuh


Andai hari esok langit akan runtuh


Tabahlah menjunjung bersamaku


Andai hari esok dunia gelora


Takkan ku gemuruh selagi ku ada kamu






Di kala aku tak pasti


Kau tampil dengan berani


Membimbing agar lebih yakin


Dan bila hidup penuh soalan


Kau berikan jawapan


Melengkap semua kekurangan






Engkau menyambut tiap kali aku terjatuh


Andai hari esok langit akan runtuh


Tabahlah menjunjung bersamaku


Andai hari esok dunia gelora


Takkan ku gemuruh selagi ku ada kamu






Tidak mungkin diri ini mampu hidup tanpa doronganmu


Andai hari esok langit akan runtuh


Tabahlah menjunjung bersamaku


Andai hari esok dunia gelora


Takkan ku gemuruh selagi ku ada kamu


susunan senikata yang sangat indah bagi saya....
Kepada keluarga, bakal keluarga, rakan-rakan yang sangat menyokong jalan-jalan kehidupan saya sehingga hari ini... terima kasih..tiada ape yang dapat dibalas cuma kesyukuran serta memanjatkan doa untuk kesejahteraan anda pula..

The End

2 comments: