Our marriage days....

a href="http://daisypath.com/">Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, September 6, 2010

Baju raya and duit raye sume untuk chenta hati saya..

hello22..holla22..

hmmm....



ari ni adalah hari bankrupt saya..yy??pagi2 g anta kete untuk diservis, saya telah kene RM400..pergh
Yang paling sedap tuh roadtax+insurance mati 11Sept nanti..mak aiii..naseb baik saya ade main duit kutu..so, paham2 jela kan..dapat juga backup..Macam tahun lepas, saya main duit kutu untuk bayar inssurance dan roadtax..

tidak mengapalah..untuk chenta hati saya..saya sanggup pertaruhkan apa sahaja...kalau tanya mne baju raye saya?tiada!!! sume baju raya telah saya belikan untu Myvi saya...fuuhh

Naseb baik ade en Abe yang tolong saya..antarkan saya ke insurrance..dan antarkan saya ke servis perodua kembali untuk ambil kereta saya..
so, total up sume..saya habes untuk chenta hati saya ini: estimate =RM 2K...giler ahhh..

hmmmm...

kalaulah 2k bole beli bju raya kan besh...:))))

1 comment:

  1. Kata chenta hati... Ngungkit la plak haha... Kang ada kena daulat :))))

    ReplyDelete