Our marriage days....

a href="http://daisypath.com/">Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, November 22, 2010

DIY Project almost complete!!1yeayy

Hello2..holla2..

Sangatla bersawang my blog ni kan..
agak lame x menulis kat my blog...mase tu ade..cume kne ade feel baru bole menulis..
as usual, still lagi under wedding parameter..if tgk kat my ticker..its a month and 2 days to go...
My countdown tidak bererti saya tidak sabar-sabar untuk berkahwin [ahakss]...sbnrnye..just nk feel result after my DIY ni succsess..thats all..kahwin tu..tetapla akan kahwin kan..

Just nak share aktiviti ketika saya menyepikan diri beberapa minggu yang sudah..
saya siapkan box2 DIY saya yg tertangguh dulu...then, saya habiskan semua sisa-sisa bunge telur Recycle tuh...

New excitement bile my card da siap..naseb tempat tu dekat je untuk saya pegi collect..at puchong only..every time was a lucky time for me coz ade je org yg saya pakse teman untuk pegi collect itu dan ini..Credit must given to my sis: Kak Aishah..my tourist guider sbb tunjuk jalan...After that, g post skyline shop untuk postage @ courier the half of card to my hubby to be..10 kg for RM 40 je...okla..murah je klu nk dibndingkan coz nk anta sendirik ke JB..its much22 cheaper rite?:)

Thats all activity before my Raya haji...

Raya haji yang dah pun berlalu..dimanfaatkan untuk mengedarkan kad ke sedara mara di kampung...
Diantara masa-masa yang terluang, address collection from fren over the country around Malaysia sedang giat dijalankan..

ape lg pasni..saya akan cerita untuk next entry yang selang masanye beberapa minit je lg...


tungggu...

No comments:

Post a Comment