Our marriage days....

a href="http://daisypath.com/">Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, August 6, 2010

Saya kembali lagi menulis

Hello2...holla2...


Sudah agak lame rasenye saya tidak mengupdatekan blog terchenta ini...ini sume atas sebb kekangan waktu bekerja..letihh sangat2..sume letih..badan, otak n kaki2...

terlampau banyak aktiviti untuk bulan 7 serta yang mendatang dalam bulan August ini....dengan kje kat ofis, part time every weekend n part time untuk preparation wedding [roomate & sendiri] sampaikan ade yang tertinggal dan terlupe.

2 minggu lepas saya telah melalui satu tahap pembelajaran yang membuatkan knowledge saya berada di tahap 80% untuk bidang kerja saya..Lot of thaks untuk kakanda terchenta: Abe n Aida yang byk mengajar saya serta tidak lokek ilmu untuk menjadikan saya Auditor suatu hari nanti..

hmmmm....dalam pada itu, aktiviti membuat bunga telur masih lagi menjadi priority setelah kembali ke umah..rase macam x lengkap andai tidak memegang dawai dan dip..pendek kate..saya sudah terbiase..

hmmm...saat2 duduk seorang sebegini..saya sedang memikirkan ape yang akan berlaku saat ade lagi tinggal 4 bulan lebeh sebelum majlis saya..sedar tidak sedar, angka 12 telah menurun menjadi 4 dan sudah pasti saya tidak sedar masa yang ditunggu akan tiba.. Dalam pada itu, fikiran dan akal sungguh ligat mengekspresikan petikan bunyi suare Hmadan[bakal DJ saya], dengan imbasan bayangan katering serta baju saya..Apa sudah jadi..saya tidak sempat untuk follow up..

OMG, semangat itu sudah semakin menurun kerana apa ya?mungkin terlalu banyak yang berserabut menyebabkan otak buntu menterjemahkan bait2 kod nombor yang wajar di tonton..

Lain benar coretan saya untuk catitan malam ini..

hmmm...

sebenarnye sungguh nervous mengingat apa yang akan berlaku hari esok..
Adakah saya akan benar2 berjaya melakukan ape yang saya telah usahakan?doakan saja..

hai..

otak benak seketika seperti hanya menterjemahkan bunyi kipas yang menggamatkan suasana bilik saya..

okla..jumpe lg esok ya..saya akan berjanji untuk tidak berhenti menulis..

tata titi tutu

3 comments:

  1. hai la cik umi.. lama betul diamkan diri ni. org pown nama jer update blog tapi progress ntah ke mana. ke laut agaknya. huhu. takpe umi slowly u will get u momentum back. n masa tu mesti susah nak berenti dah!!

    org pown makin cuak, it just 3months++ left!! giler seram bila ingat T____T

    ReplyDelete
  2. Hehehe lama x baca... Glad u enjoy our teaching.. Ingat merapu... Dun wori awk leh buat and lalui... One step at a time

    ReplyDelete
  3. hehehee...itula cik sarah..i penat la nowadays..bzz sgt2..smgt pon cam down..tp xpe, insy the momentum will come soon..x sabr nengok sarah kawen dulu.hihihi
    abe: thnks so much for the injection of spirit...

    ReplyDelete