Our marriage days....

a href="http://daisypath.com/">Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, October 24, 2010

Purnama Merindu...

fuh fuh..da banyak benar sawang kat my blog..agak2 2 minggu x update..very busy this lately..macam2 perkara yang jadi..ade baik..ade buruk..kite cte yang baik ajela..yg x baik kite jadikan sempadan..
td mse drive..terdengar tis kind of song...sudah agak lame x dgr lagu ni..saya bile dgr lagu..suke sgt hayati liriknye..x kisahlah lagu apepun..jom kite tgk lirik die..orang kate lirik ni macam orang patah hati..hahahaaa...x la..orang hati x patah pun bole dgr...



Bermaknakah tiap baris kata-kata

Ataukah hanya dibibir saja

Bersungguhkah rindu yang engkau pamerkan

Ataukah sekadar hanya lakonan



Rindu... telah melekat dalam hatiku

Walau awan berlalu

Rinduku... tak berubah... arah



Purnama mengambang... cuma berteman

Bintang berkelipan dan juga awan

Siapa tahu...

Rindu yang mencengkam di hatiku



Aku meminta pada yang ada

Aku merindu pada yang kasih

Aku merayu padamu yang sudi... merindu ku



Purnama mengambang berbagai warna

Bila embun pun datang bintang purnama

Tinggallah aku sendirian bertemankan malam sepi



Aku meminta pada yang ada

Aku merindu pada yang kasih

Aku merindu padamu yang sudi memujuk



Hiaskanlah cinta di jari manisku

Sinarkan bagai gemerlap kencana

Tandakanlah kasih dimercu kalbu

Serikanlah purnama yang merindu


kepada yang membaca...hargailah orang yang berada di sekeliling anda..jangan pernah sesekali menyorokkan perasaan rindu dan sayang anda kepada mereka yang anda sayangi kerana mereka tidak dapat lagi mendengarnya sekiranya anda mengucapkan di atas pusara mereka....
daaaaaa....

No comments:

Post a Comment