Our marriage days....

a href="http://daisypath.com/">Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, May 24, 2011

wayang wayang dan wayang....

Hello2 holla…

Sebab dah lama x tulis, ari ni aku nak tulis puas-puas kat blog ni..hehehhee

Boring kje ade tapi duk opis sorang2 pun bosan gak..entahlah, semenjak dua menjak ni, mood nak kerja makin kureng..x taulah…

Maybe dah tibe masanya tuk berhijrah…tengoklah rezeki…

Ok, mase bercuti ari tuh, boleh dikatakan aku n hubby balas dendam tengok cte ape yang kitorg memang plan nak tengok..sume layan midnite. Best ckit jalan malam-malam..x panas..huhuhu

Lokasinye : JJ Tebrau je..malas nak g jauh2..

1. Hikayat Merong Mahawangsa - 5 BINTANG


2. Fast Furious 5 - 5 BINTANG


 
3. Nur Kasih the movie - 4 BINTANG

4. Pirates of the Carribean 4 [ 3D ] - 3 BINTANG

5. Cun - 4 BINTANG

Cikit kecewa ngan prestasi Pirates of Carribean…mungkin sebab si Orlando Bloom and Kierra x berlakon, aku tengok cam xde perasaan.. siap nguap2 lagi…ke sebab mata penat coz asyik ngan 3D spect tuh..hohohoho..

Beza plak ngan Nur Ksih yang aku suke tengok but orang sebelah plak yang ngantuk..asyik nguap jek..

Paling aku suggest n paling aku suke Fast 5 and Meronglah..

CUN pun not bad..yang ni kitorang layan CD…

pasni nk tengok thor n kunfu panda pulak...

daaa

No comments:

Post a Comment