Our marriage days....

a href="http://daisypath.com/">Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, May 24, 2011

Kasih ibu kepada BETA

Hello2..holla2..

Sangat lama dah aku x menjengah blog ni..R.I.N.D.U...
Last week, memang aku x bukk laptop pun..cuti2 Malaysia..balik JB, jumpe husband..saje menghabiskan sisa2 cuti yang masih berbaki 5 hari.. besh kan...ingatkan time kawen ari tuh sume dah ambik, last2 ade lg balance..apalagi, manfaatkanlah ruang yang ade...

Banyak sangat benda yang jadi time cuti tuh..banyak mende yang aku buat...banyak benda yang aku pikir..

before that, nak share ckit pasal Hepi Mothers day yang aku wat untuk my mother and my mother in law sempena hari ibu arituh...:) walaupun cte ni dah basi, tapi nak jugk tunjuk kat orang yang sudi jengah blog aku..thanks korang..next mothers day, korang pun boleh wat jugak..

To be honest, the song lyrics is very touching...saksikanlah...KAT SINI tau: tadi try upload kat sini x dapat, so korang kene tgk my fb:  umi kalsom

besh x? pilu je time wat this video tau...
whatever it is, I LUV U MAK n IBU...


my mom in law
my mom


Ok done one part...

tata...jumpe kat entry lain jap g...

No comments:

Post a Comment