Our marriage days....

a href="http://daisypath.com/">Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, April 6, 2011

::MARAH::

Hello2..Holla2...

Bikin panas jew..tangan pun menggigil2 bila nak type pasal this entry..
Today, kesabaranku mula berada di luar temperature...kenapa??

This is all about work...tension aku dengan orang yang x abes2 nak cari salah aku..menyirapp beb...
Ini bukan pertama kali, ini dah banyak kali...x abes2..
Ntha lah, aku pun x tau ape yang dah aku buat...ade je yang x kene..

Arini, bos aku backup, tapi...apa akan jadi kalau bos aku xde..sapa nak backup..

Whatever it is, wahai bos2 besar and yang perasan die besar, please lah....aku x heran la ko nak cari salah aku..

what a BULLSHIT!!!!

ade aku kisah..
aku akan buat bodo je pasni...
Peduli apa ko bos besar ke ape ke..
Lantakkkkkk..ok??

p/s: sorii..memang aku tgh marah...

3 comments:

  1. sabar ek... bos2 memang cegitu.. ai pon selalu bengang kat bos ai... ;p

    ReplyDelete
  2. whatever it is.... prepare for the worst. cover urself from people who have PHD. u should have ur bullets and shields. be gud girl.

    ReplyDelete
  3. bawa bersabar yer....senyum jer klo kena mrah...nty ok...

    ReplyDelete